4 éves a blog - Nyereményjáték!

Tuesday, January 20, 2015

El sem hiszem, hogy már négy teljes éve írom ezt a blogot. Anno 13 évesen, amikor elkezdtem, még nem gondoltam volna, hogy majd ilyen sokat fog ez nekem jelenteni. Mindig is szerettem írni, és már 11 éves korom óta újságíró szeretnék lenni, de ezek ellenére is bármikor abbahagyhattam volna ezt az egészet, ellenben soha eszembe sem jutott, ezért nagyon büszke vagyok magamra.
Szeretném nektek ezzel a kis nyereményjátékkal megköszönni, hogy olvastok és persze a hozzászólásaitokat és leveleitek is, mert ezért (is) érdemes írnom ezt a blogot. Rengeteg örömteli percet szereztetek nekem! :)
A nyereményjátékért kattints tovább!

Nyereménynek három kedvenc termékemet választottam:
- Coconutoil Cosmetics argánolajos ajakápoló (ITT már írtam erről a csodaszerről, én már a második tégelyt használom el, ha létezik tökéletes ajakápoló, akkor ez az.)

- L'Oréal Paris Color Riche Collection Exclusive Julianne's Nude körömlakk (Ezt a lakkot ITT láthatjátok élesben, még csak nem rég találtam rá, de már most imádom. Tökéletes nude árnyalat!)

- Maybelline Color Tattoo krémes szemhéjfesték (Ez a termék már több éve az egyik kedvencem, mert nagyon tartós és igazi füstös szemeket lehet vele készíteni. Akár még szemhéjtusként is használható. Még régebben készítettem vele egy sminket is, ITT.)

Remélem tetszenek nektek a nyeremények!

A jelentkezéshez nincs más dolgotok, mint lájkolni a blog Facebook oldalát. Két plusz esély is szerezhető, ha követtek Instagramon, és ha hagytok egy kommentet a blogról való véleményetekkel.


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts