CD citrusos deo és karácsonyi nyereményjáték

Wednesday, December 7, 2016

Korábban már olvashattatok a blogon a CD aluminiumsó-mentes és vegán termékeiről, most pedig újra a német márka egyik izzadásgátlója kerül a porondra, mégpedig a citrusos deó. Egy karácsonyi nyereményjáték is vár rátok a bejegyzésben, úgyhogy megéri tovább kattintani. :)
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Először is szeretnék pár sort írni az új citrusos dezodorról.
Mint mindig, most is őszinte leszek; a kupakot letekerve első szaglásra számomra borzalmas illata van, egy erős WC illatosítót juttat az eszembe, úgyhogy kicsit félve próbáltam ki. Használat után hagytam egy fél percet száradni, majd nagy örömmel konstatáltam, hogy valójában szuper friss, üde és kellemes citromos illata van. Aki szereti a citrusos illatokat, az első szaglásra egyáltalán ne bizonytalanodjon el tőle, a bőrön sokkal visszafogottabb és barátságosabb. A hatása is kiváló, de erről már írtam korábban ITT. Nem vagyok a hasonló illatok kedvelője, de ezt még én is nagyon megszerettem.


Ezen már a Vegan logó is megtalálható! :)

K A R Á C S O N Y I   N Y E R E M É N Y J Á T É K

Három nyertest fogok kisorsolni, az alábbi csomagok közül lehet választani:
  gránátalmás csomag + citrus deo
  vízililiomos csomag + citrus deo
happy deo csomag + citrus deo

A játékban való részvételhez csupán annyit kell tennetek, hogy lájkoljátok a blog Facebook oldalát!
Kommentben írjátok meg, hogy milyen néven lájkoltátok az oldalt, hogy melyik csomagot szeretnétek megnyerni, valamint egy e-mail címet is szeretnék kérni, hogy bárkit értesíteni tudjak a sorsolás után.

FB-on is zajlik a játék, ha ott egyszerűbbnek érzitek, akkor kattintsatok IDE, és jelentkezzetek! :)

+1 esélyért kövess Instagramon, @dominika_kosik néven találsz meg! (Ez esetben kommentben írd meg, hogy milyen néven követsz!)

A játék december 16. éjfélig tart, és 17-én fogok sorsolni. A sorsolás eredményét a blog FB oldalán fogom közzétenni.

Sok szerencsét mindenkinek! :)


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts