2014-es őszi kívánságlista

Friday, October 10, 2014

Nem is emlékszem már, hogy mikor volt utoljára kívánságlistás bejegyzés, pedig mindig össze tudok szedni jó pár dolgot, amit szeretnék, akárhányszor ékszakváltáshoz érünk. Most az alábbi darabokra fáj a fogam leginkább, a fekete pedig úgy látszik még mindig én vagyok.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

1. OVERSIZED KABÁT
Egy ilyet fekete színben szeretnék majd beszerezni, bár fehérben, szürkében és pasztell árnyalatokban is nagyon jól néz ki, egy nőies magassarkúval pedig maga a tökély.

2. CICÁS BEANIE
Ezt pár hete láttam meg a H&M-ben, és egyből megtetszett. Minden macskamániásnak kötelező!

3. FEKETE KALAP
Van már egy fekete kalapom, de annak nagyon keskeny a karimája, ezért szeretnék egy széleset is, mert azok sokkal jobban tetszenek.

4. FEKETE FARMER
Nyár elején ment tönkre a kedvenc fekete farmerom, úgyhogy már tényleg be kell szereznem egy újat, mert alapdarab.

5. BORDÓ RÚZS
Nagyon szeretnék egy sötétebb árnyalatú, matt bordó rúzst, ami már-már feketébe hajlik át. Igazi őszi hangulata van!

6. BOYFRIEND FARMER
Már jó ideje divatban van, de én csak most láttam meg benne a fantáziát.

7. MAGASSARKÚ CSIZMA
A H&M-ben van egy szinte ugyanolyan, mint amilyet a képen láthattok, lassan már egy hónapja arra gyűjtök. Enyém lesz!


Nektek mik szerepelnek a listátokon?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts