VÉLEMÉNY: MAC gél állagú szemöldökformázó

Wednesday, February 18, 2015

Talán nem vagyok teljesen normális, de az első dolog, amit megnézek egy nőn, az a szemöldöke. A mániám a tökéletes szemöldök, rengeteget tud dobni a megjelenésen, ezért is szereztem be ezt a MAC gél állagú szemöldökformázóját. Ezzel a termékkel először tavaly májusban találkoztam egy sajtótájékoztatón, és szerencsére már nem limitált, ezért mostanra már el is jutottam odáig, hogy megvegyem. Már akkor beleszerettem, mert hihetetlenül természetes hatást keltett a modellen. Ez előtt a Catrice szemöldök ápoló készletét használtam, de e mellett, már ez a MAC termék is a mindennapi sminkem részévé vált.
Ha érdekel a véleményem, akkor kattints tovább!

A Dirty Blonde árnyalatot hoztam el, amit valójában szőkéknek ajánlanak, de én nem szeretem ha nagyon sötét a szemöldököm, inkább a természetes, mégis precíz végeredményt kedvelem. Ennél van egy sötétebb szín, amit a fekete és barna hajú lányoknak ajánlanak, valamint elérhető még egy vörös hajú lányoknak kifejlesztett árnyalat is.
Abszolút 10/10-es termék, extra tartós, szóval a nagy nyári melegben sem fog elkenődni. A pigmentáltsága a márkához hű, az állaga pedig pont jó. Könnyű vele dolgozni, satírozni is tökéletesen lehet a festéket.



Én az Essence ferde végű ecsetét használom hozzá, ami remekül bevált.


Ahogy a képen is láthatjátok, (ismét ki kell emelnem) gyönyörű, természetes hatást lehet vele elérni. Mindenképp ajánlom azoknak, akik szintén hasonló végeredményre vágynak.
Az ára 5.700 Ft és 3 gramm festéket kapunk ezért az összegért. Ez így rengetegnek tűnhet, (igazából az is..) de nagyon kevés kell belőle, és tényleg egy minőségi termékről van szó.


Ti mivel formázzátok a szemöldökötöket?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts