2015-ös tavaszi kívánságlista

Thursday, April 2, 2015

Ugyan az utóbbi napokban az időjárás kicsit sem volt nevezhető tavasziasnak, de már hivatalosan is ebbe az évszakba léptünk, és a nyakunkon a nyár. Elég rég voltam már vásárolni, ezért már alig várom a fizetésem, hogy beszerezhessek pár új ruhadarabot. Hiába van tavasz, tőlem most se várjatok széles színpalettát, még mindig csak a fekete és fehér közt mozgok leginkább, mondjuk én cseppet sem bánom.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

FEKETE EZÜST CIPZÁROS BŐRDZSEKI - 4 évig hordtam az előző bőrdzsekim, úgyhogy szeretnék már venni egy újat. Teljesen megutáltam az arany színt, ezért csakis ezüst cipzárok jöhetnek szóba. Ez az első a listámon, mert ez a legfontosabb.

HÓFEHÉR CIPŐ - Már kis is néztem egyet a MANGO-ban, amit biztosan meg fogok venni. Ez a második legfontosabb a listámon.

OVERSIZED RUHÁK - Meg vagyok őrülve értük! Sportosan és elegánsan is lehet viselni, tényleg bármilyen szettet összeállíthatunk velük, és szinte mindenkinek jól állnak ezek a fazonok. Fehér galléros ruhát pedig már vagy egy éve üldözök, ezért lehet rendelni fogok.

FEKETE HÁTIZSÁK - Tavaly vettem egyet nagyon olcsón, de már több helyen is elszakadt, szóval értem már, hogy miért volt annyi az ára. Egy fekete, minél letisztultabb darabot szeretnék. Több magyar tervezőnél is láttam már szebbnél-szebb hátizsákokat, szóval valószínűleg valamelyiküktől veszem majd.

TENISZ SZOKNYA - Ó, ezek annyira csinosak és játékosak! Az American Apparel árulja a tökéletes darabokat, de azoknak elég borsos ára van, úgyhogy lehet, hogy megpróbálkozom majd egy Ebay-jel.

KIVÁGOTT FEKETE MAGASSARKÚ - Ehhez nem nagyon van mit hozzáfűznöm, nem olyan fontos egyébként, de ha találok majd olyat, ami nagyon megtetszik, akkor veszek egyet, mert megfogott a letisztultságuk, ami mellett még nőiesek is egy kis csavarral.


Nektek mik szerepelnek a listátokon?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts