VÉLEMÉNY: Maybelline Lash Sensational szempillaspirál

Tuesday, April 21, 2015

A L'Oréal Volume Million Lashes és a Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál után már nem hittem volna, hogy találok jobbat, de ebből is látszik, hogy érdemes kísérletezgetni és újakat kipróbálni, mert őszintén kijelenthetem, hogy megtaláltam a tökéletes darabot! Soha nem volt még ilyen jó spirállal dolgom! Az előtte-utána képért és a részletes véleményemért kattint tovább!

Mit ígér?
Könnyed, folyékony formulájú festéket, és speciális kefét, mellyel legyezőszerűen nyitja a tekintetet és megsokszorozza a pillákat.

Mi a véleményem?
A jól megszokott módon kezdjük a csomagolásával. Talán én vagyok az egyetlen, de rosszul vagyok a drogériás szempillaspirálok csomagolásaitól, annyira csúnyák! Nagyon ritkán tudják csak jól eltalálni, na de mindegy is, nem ez a lényeg, csak szerettem volna már erről leírni a véleményem. Egyébként jól zár.
Első használatkor egyszerűen nem akartam elhinni, hogy tényleg ilyen jól teljesít. A rövid kis pilláimból hosszú és extra dús csodát varázsolt, ráadásul ez az első spirál, ami tényleg látványosan megemeli a szempillákat, aminek köszönhetően gyönyörűen nyitja a tekintetet.
A festék jól pigmentált, szép fekete, nincs vele gond, az állaga is megfelelő..
A keféje pedig nagyon el lett találva, könnyű vele dolgozni, a belső, apróbb pillákat is gyerekjáték elérni vele.
Az ára 2.500 Ft körül mozog. (Rossmannokban nézzetek körül, mert én ott vettem 1.500 Ft-ért leárazva!)



Íme az előtte-utána kép, ami mindent elárul. Elég csak ránéznetek, és egyből meg fogjátok érteni, hogy miről is beszélek ebben a posztban, hogy mit is értek a tökéletes alatt.
(A kép reggel készült, ez az oka annak, hogy még félig alszom rajta.)

Összességében tényleg ez az eddigi legjobb szempillaspirálom, nem számítottam ilyen látványos eredményre. Hosszú, ívelt és extra dús pillák, melyeket egy könnyen használható kefével érhetünk el, valamint pigmentált, fekete festékkel, aminek az állaga is megfelelő.


Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts