VÉLEMÉNY: Realash szempilla kondicionáló

Friday, May 1, 2015

Ahogy pár másik bloggert, engem is megkerestek, hogy teszteljem a Realash szempilla kondicionálóját, és persze örömmel igent mondtam, bár nem voltak nagy elvárásaim vele kapcsolatban és igencsak kételkedtem a hatásában. Tényleg nem hittem volna, hogy létezik olyan "szempillanövesztő" szer, ami használ is, de azt kell, hogy mondjam hatalmas meglepetés volt számomra a Realash. Elképesztően látványos eredményt értem el vele egy hónap használat után. Ha kíváncsi vagy a termékre, a véleményemre és az előtte-utána képekre, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!

Mi is az a Realash?
A honlapon, pontosabban ITT mindent megtaláltok, de íme egy kis összefoglaló:
A REALASH megszámlálhatatlan - fejlett laborokban - töltött órának az eredménye. A díjnyertes összetevő, világszerte több millió nő álmát váltja valóra, de ami igazán forradalmivá teszi, hogy nem csak egy kozmetikai, vagy egy ideiglenes megoldás. A REALASH abban segíti a tested, hogy igazi, erős szempillákat növesszen, hihetetlen sűrűséggel, így a lehető legjobban nézhetsz ki, bármikor, és bárhol. Ráadásul a REALASH nem irritálja az érzékeny szemeket sem, és nincs semmiféle mellékhatása. Szépség, és magabiztosság, amiben bízhatsz.


Hogyan kell használni?
Ugyanúgy, mint egy sima szemhéjtust; az ecset segítségével kell felvinni a folyadékot a szempillák tövébe, megtisztított szemhéjra, lehetőleg este.


Mi a véleményem?
Azt hiszem a képek mindent elárulnak. 1 hónap használat után értem el ezt az eredményt és tényleg hihetetlen, már több bókot is kaptam a szempilláimra, sokan kérdezték, hogy milyen szempillaspirált használok. Sokkal hosszabbak és dúsabbak lettek, valamint még meg is erősödtek. Este, a smink eltávolításánál a vattakorongon is már csak elvétve szoktam szempillákat találni. Az egyetlen negatívuma az, hogy szembe kerülve csíp, de hamar rájöttem, hogy szép vékonyan kell felkenni és akkor nincs ilyen probléma.


Honnan, mennyiért?
A Realash szempilla kondicionálót ITT tudjátok megrendelni, különböző csomagokat találtok. 1 db ára 12.500 Ft, ami kb 4-5 hónapra elég. Nem egy olcsó mulatság, de véleményem szerint még mindig jobban megéri mint a műszempilla, és ez legalább még jól is néz ki, ráadásul természetes.


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts