OUTFIT - Blue lagoon

Saturday, June 20, 2015

Most biztosan sokan meglepődtök, amiért ilyen nyárias és színes szettet láttok rajtam, de még a barátom sem ismert meg először így. (Komolyan elment mellettem.. :D) A világoskékkel egyébként nincs különösen bajom, ezt és a sápadt rózsaszínt is szeretem még a feketén és a fehéren kívül.
A váll nélküli ruhadarabok ismét fénykorukat élik, én is nagyon rákaptam erre a trendre; az utóbbi időben ezen kívül még három ilyen felsőt vettem. A napszemüvegem egy Dolce&Gabbana utánzat, sosem vettem még replikát, mert nem látom értelmét, de ebbe a virágos dizájnba már első látásra beleszerettem, azóta is fájt érte a szívem. Ebay-en utána néztem, és természetesen találtam is olcsó változatot, ITT tudjátok megrendelni ti is, ha szeretnétek.

Ruha: Bershka / Napszemüveg: Ebay / Szandál: H&M
















Bernadette V Photography


Nektek hogy tetszik?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts