OUTFIT - The T-shirt dress

Monday, September 28, 2015

Ma egy nagyon egyszerű és kényelmes szettet mutatok meg nektek, ami őszi napokra tökéletes. Az outfit-et a holografikus nyakláncommal és körmömmel, valamint az apró ezüst ékszerekkel próbáltam egy kicsit feldobni, de ennél most inkább az egyszerűség és a letisztultság volt a cél. A pólóruhák világát már tavaly felfedeztem, imádom őket hordani, mert kényelmesek, de mégis sok mindent ki lehet belőlük hozni.
A nyakláncomat a Happiness Boutique-tól kaptam, ami egy német webshop, a fő céljuk pedig nem csak az eladás, hanem a nők boldoggá tétele és a pozitív visszajelzések. Ez a filozófia számomra először elég közhelyes volt, de nekem is sikerült mosolyt csalniuk az arcomra. :) Ezt az apró kis nyakláncot nagyon gondosan, egy külön kis tasakba és díszdobozba is becsomagolták, kézzel írt üdvözlőkártyát is küldtek, illetve egy könyvjelzőt is kaptam amin egy pozitív idézet áll. Ezek aranyos dolgok, bár meg kell említenem, hogy az áraik néhol elég borsosak, viszont a szállítás ingyenes. Ezen felül pedig van egy külön programjuk, ahol folyamatosan gyűjthettek pontokat, amiket akár ékszerre is beválthattok, ezt ITT találjátok. Ami pedig még érdekes lehet számotokra, az a havonta újrainduló nyereményjátékuk, ezt ITT találjátok.

Ruha: Pull&Bear / Kardigán: Pull&Bear / Bokacsizma: Humanic / Nyaklánc: Happiness Boutique
















Nektek hogy tetszik?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts