Marie Claire Fashion Days 2015 (élménybeszámoló videóval)

Monday, November 23, 2015

Én is részt vettem a Marie Claire Fashion Days-en, nekem ez volt az első, ezért nagyon vártam, a programlistát átfutva pedig még annál is jobban. Számos magyar divattervező kapott lehetőséget a bemutatkozásra, ez pedig akaratlanul is melegséggel töltötte el a szívem. Nagyon örülök, hogy az utóbbi hónapokban/években egyre nagyobb teret kapnak a magyarok a divat világában, ráadásul már nem csak itthon, hanem nemzetközileg is.
Maga a rendezvény a Várkert Bazárban került megrendezésre, ami már a Mercedes-Benz Fashion Week-en is tökéletes választásnak bizonyult, úgy érzem ez a hely arra született, hogy divattal töltsék meg. Le a kalappal a szervezés előtt, rendkívül színvonalas hétvégét hoztak létre, belépve a helyiségbe egyből meglepődtem, hogy a Marie Claire ("csak" egy magazin lévén) magasan a Mercedes-Benz divathétvége színvonalát hozta. Rendkívül jól éreztem magam, nem is akartam, hogy vége legyen. Számomra pozitívum volt még, hogy a bemutatók közt nem kellett sokat várni, és azt a rövidke időt is el lehetett tölteni kint a promóciós pultoknál pezsgővel a kezünkben. Alig várom már, hogy jövőre is részt vehessek egy ilyen eseménydús és inspiráló hétvégén! :)



A show előtt


Ez a CUKOVY kabát volt a kedvencem a két nap alatt!













Ki szeretném emelni az öt kedvencem, ezen bemutatók mellett nem mehetek el szó nélkül. A fotókat készítette Nagy Attila. (forrás)

Erről a márkáról még azelőtt nem is hallottam, de ezentúl biztosan figyelemmel fogom majd követni, egyből a szívembe lopta magát. Tudom, hogy az utóbbi időben a csapból is a minimál meg a holografika folyik, de ez a kollekció tényleg tudja, hogy mitől döglik a légy.

Számomra ez volt az egyik legfontosabb bemutató, hiszen Eszterrel korábban már készítettem egy rövid interjút, amiben meg is említette a tavaszi-nyári roma kultúra inspirálta kollekcióját, ami a Marie Claire divatbemutatón debütált.

Nem véletlen, hogy a Zoe Phobic ekkora sikernek örvend: a kollekcióik mindig nagyon fiatalosak, vagányak és hordhatóak, de mégis több kreációjukban ott van az a plusz, amit nem találsz meg egy inditex üzletben.

Bátran kijelenthetem, hogy ez a kollekció a milliónyi fénylő részletével és extrém fejdíszeivel mindenkit lenyűgözött. Ez az a típusú bemutató, aminél mindenki előveszi a telefonját/fényképezőgépét, és elkezd fotózni. Nekem egyből Alexander McQueen jutott eszembe, minden elismerésem a tervezőé.

Férfi divatról soha nem esik szó a blogon, de ezt most muszáj megemlítenem. Ez a kollekció több, mint profi. Modern konstruktivizmus találkozik végtelen kifinomultsággal, ez a kombináció pedig tökéletes harmóniát alkot. Több darabot - nő létemre - még én is viselnék.


Videóval is készültem nektek, ami nem egy csúcsminőségű, de azért fogadjátok szeretettel!


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts