Fehérnemű Valentin-napra

Friday, February 12, 2016

Hamarosan itt a Valentin-nap, amit sokan a hátuk közepére sem kívánnak, mások viszont szívesen ünneplik. Azt hiszem én a kettő közt vagyok, szerintem aranyos és figyelmes dolog a másikat valamilyen aprósággal meglepni ezen a napon, legyen az akár csak egy romantikus reggeli.
Na, de most nem is ajándék tippeket szeretnék adni nektek, hanem szebbnél-szebb fehérneműket mutatni az aktuális kínálatból, hiszen Bálint-nap előtt egy-két héttel a legtöbb márka buzgón készül az ünnepre, és ilyenkor szemet gyönyörködtető kollekciókat dobnak piacra.
Ha kíváncsi vagy a fehérneműkre, akkor kattints tovább!

INTIMISSI
Az örök kedvencem! Az olasz márka nagyon érti a dolgát, mindig tudnak mutatni valami újat, valami még szebbet, valami még csipkésebbet, minőségben pedig kiválóak. Nem meglepő módon az idei Valentin-napi kollekciójuk is csodálatos.



TRIUMPH
Náluk is a profi minőséget szeretném először kiemelni, másodszor pedig elég szerintem csak a képekre nézni. Árban nem a legkedvezőbbek, de aki megteheti, annak mindenképp ajánlom, hogy térjen be hozzájuk. Hozzáfűzném még, hogy a leárazásokat érdemes figyelni!


H&M
A svéd márka fehérneműk terén már nem feltétlenül a nívós minőségről híres, de ki lehet fogni nagyon jó darabokat. Nekem például a merevítő nélküli csipkés melltartóik a kedvenceim, romantikusak és kényelmesek.
A H&M a Valentin-napot fekete-rózsaszínben képzeli el, a rendhagyó vörös szín most elmarad. Nekem egyébként különösen tetszenek ezek a babarózsaszín, kellemes hangulatú darabok.



1.) 6.990 Ft / 2.) 3.990 Ft / 3.) 2.990 Ft / 4.) 3.990 Ft / 5.) 6.990 Ft / 6.) 1.790 Ft / 7.) 1.290 Ft
A 2. és 3. merevítő nélküli, előbbi nekem már két színben is van, bátran tudom ajánlani! :)

MANGO
A Mango fehérneműit csak látásból ismerem, de nagyon szimpatikusak, most a leárazások miatt különösen érdemes körbenézni náluk.
1.) 5.595 Ft 2.) 2.995 Ft (leárazva) 3.) 3.295 Ft (leárazva)

NEW YORKER
A New Yorker fehérnemű kínálata rendkívül széles és olcsó, bár nem valami minőségiek. Ettől függetlenül én náluk is szét szoktam nézni, néha találni szép darabokat.
1.) 1.490 Ft / 2.) 3.990 Ft / 3.) 2.490 Ft / 4.) 1.990 Ft


Kellemes Valentin-napot mindenkinek!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts