Tavaszi kívánságlista

Monday, February 29, 2016

Elég kiszámíthatatlan mostanában az időjárás, de volt már szerencsénk pár napsütéses, melegebb naphoz, amitől én teljesen tavaszias hangulatba jöttem és egy nagy adag inspirációt szívtam magamba. Már a leárazásokon is a jobb időre vásároltam, szóval alig várom már a meleget, hogy hordhassam az új szerzeményeimet, és nektek is megmutathassam outfit poszt formájában.
Természetesen idén sem maradhat el a rendhagyó kívánságlistás bejegyzés, hiszen minden évben van pár olyan darab, amit mindenképp szeretnék majd beszerezni.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

FEHÉR SPORTCIPŐ - A képen lévő Reebook-ra pályázom, de még nem tudom hol fogom beszerezni, mert egy üzletben sem láttam eddig. Egyébként egy sápadtrózsaszín vagy babakék cipőnek is nagyon örülnék. Az előbb említett két színbe a levendulával kiegészítve teljesen szerelmes lettem az utóbbi időben, szerintem jó pár ruhadarabot és kiegészítőt be fogok szerezni ezekben az árnyalatokban az idei tavaszra/nyárra.

HÁTIZSÁK - Már körülbelül két éve vágyom egy letisztult, fehér hátizsákra, bár beérem egy egyszerű, elegánsabb stílusú feketével is, ha úgy van. A képen lévők pont olyanok, mint amilyeneket elképzeltem, hasonlókat keresek.

SZOKNYÁK - Már lassan két éve szinte mindig szoknyát hordok, szóval nem baj, ha minél több van belőlük, egy levendula színűt például mindenképp szeretnék.

TOPPOK - A tavaszi/nyári ruhatáram fele különböző toppokból áll, ha jön a jó idő, akkor gyűjtője leszek az aranyos, romantikus és olykor egyszerű felsőknek.

+1 PASZTELL BŐRDZSEKI - Erre különösebben nincs szükségem, de szívesen viselnék egy ilyen dzsekit tavasszal.


Nektek mik szerepelnek a tavaszi kívánságlistátokon?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts