Yves Rocher Plaisirs Nature újdonságok

Saturday, April 23, 2016

Ne haragudjatok, nagyon eltűntem az utóbbi időben, de az érettségire készülés minden energiámat elveszi, ráadásul ilyenkor inspiráció is kevésbé jön.. Na de hamarosan túl vagyok rajta, és májustól legalább több szabadidőm lesz a tanulás mellett. :)

A fentebb említettek miatt eléggé elmaradtam ezzel a bejegyzéssel, de ami késik nem múlik.
A sokak által kedvelt Yves Rocher Plaisirs Nature termékcsalád új illat-kombinációkkal bővült, valamint a termékek csomagolása is természetbarát lett (könnyebben lebomlanak, újrahasznosítottak, kevesebb műanyagot tartalmaznak stb.), ráadásul új matricákat is kaptak, így sokkal esztétikusabbak is.
Számomra a legnagyobb meglepetést és örömöt az jelentette, hogy a termékek nagy része több mint 96%-ban természetes összetevőket tartalmaz, illetve parabén, PH és ásványi olaj mentesek. Jó látni, hogy ez a márka is egyre közelebb kerül a természethez.

Egy nyereményjátékkal is készültem nektek a tesztek mellett, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok a bejegyzésre, akkor kattintsatok tovább!

A bourbon vanília kedvelői imádni fogják ezt az érzéki illatot, jól el lett találva, egyáltalán nincs olyan mű illata, mint a legtöbb vaníliás kozmetikumnak.

Apróság, de hatalmas pozitívum, hogy biztosak lehetünk benne, hogy a tégelyes termékeket mi bontjuk ki először. Sajnos nagyon sok cég nem figyel erre, pedig főként higiéniai szempontból rendkívül fontos lenne.

A testradír maga az álom, nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Én eddig még sosem vettem magamnak, mert itthon is tudok készíteni, és az nagyszerűen bevált (mellesleg jóval olcsóbb is), amiket pedig eddig tesztelésre kaptam, azok nem voltak olyan kiemelkedőek, hogy újravegyem őket. Ezt viszont szívesen beszerezném ismét, ha elfogy, mert nagyon hatékonyan puhítja és hidratálja a bőrt, amellett, hogy gyengéden, de kellően radíroz. Ha este használom, akkor még másnap is érezni, hogy a bőröm extra puha.

A tusfürdőt még nem próbáltam ki, de ez a mandula-narancsvirág illat nagyon kellemes, barátomnak például ez lett az összes közül a kedvence, folyamatosan ezt szagolgatja. :D Ez a 200 ml-es kiszerelés egyébként tökéletes utazáshoz, de persze 400 ml-eset is választhatunk.

Most pedig bemutatom nektek a személyes kedvencem: a narancsvirág-levendula-keserűnarancs kombinációját. Nagyon el lett találva, ha valamelyik üzletükben jártok, akkor mindenképp szagoljátok meg, mert isteni! Relaxáló, érzéki és egyben nőies. A termékcsalád többi tagját is tervezem beszerezni a jövőben, főleg a radírozó hatású szappan érdekel.
A mandarin-citrom-cédrus hármas pedig nagy meglepetésemre nekem is tetszett, pedig én inkább a virágos illatokat pártolom. Ezt a testradírt nyaralásra tartogatom, mert nekem egyből egy tengerparton töltött nap jutott az illatáról eszembe, nagyon friss és energizáló.

Ezek a tégelyes testápolók nekem nagyon beváltak, különösen táplálóak, és hamar beszívódnak mégis egész tartós a hatásuk. Az illatukat pedig az átlagnál tovább érezni, ami szuper, főleg ilyen mennyei illatok mellett.

 A kókuszt én sajnos ki nem állhatom, nem csak az ízétől, de még az illatától is rosszul leszek, úgyhogy gondoltam kisorsolom köztetek, biztosan sokan örülnétek ennek a tusfürdőnek és radírozó szappannak. A játék a blog Facebook oldalán zajlik, ITT tudtok jelentkezni.

A sajtójákoztatóról pedig hoztam pár képet, bár a fényképezőm és a fényviszonyok nem voltak jó barátságban. Az esemény nagyon jó hangulatban telt egyébként, mentás-málnás brownie-t is készítettünk, ami kicsit összerázta a csapatot, a desszert pedig eszméletlenül finom lett!





A bejegyzésben felsorolt termékcsaládokon kívül még ezeket találjátok meg: levendula-vadszeder, málna-borsmenta és mangó-koriander. Előbbi kettőt az édes, cukros illatok kedvelőinek ajánlanám, utóbbi pedig hasonló a mandarin-citrom-cédrus trióhoz.

ÁRLISTA
Hab-és tusfürdő: 590 Ft (200 ml), 1050 Ft (400 ml)
Tusfürdő olaj: 1.190 Ft (200 ml)
Radírozó hatású szappan: 1.300 Ft (200 g)
Szappan: 590 Ft
Pezsgő fürdőtabletta: 290 Ft (15 g)
Testápoló: 1090 Ft (200 ml), 1.690 Ft (390 ml)
Testradír cukorszemcsékkel: 3.100 Ft (150 ml)
Tápláló, krémes testápoló (tégelyes): 3.100 Ft (150 ml)
Eau de Toilette: 1.300 Ft (20 ml), 2.700 Ft (100 ml)


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts