TESZT - Soft & Gentle aluminium-mentes izzadásgátlók

Tuesday, May 31, 2016

Nagyon megörültem, amikor csöngetett a postás kezében ezzel a három Soft & Gentle aluminium-mentes izzadásgátlóval, mert próbálok mindenből minél természetesebbet használni, így hát ezeket is nagy lelkesedéssel teszteltem.
Ha te is a naturálisabb megoldásokat kedveled, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!

Így az elején annyit azért szeretnék megjegyezni, hogy szerencsére én egyáltalán nem vagyok egy izzadós típus, bár ezeket a termékeket az érettségi írásbelik környékén kezdtem el használni, szóval igazi megmérettetésen mentek át. :)

Ezek az izzadásgátlók aluminium származékok nélkül, a mezei zsurló és a zsálya erejét felhasználva természetes módon akadályozzák meg az izzadást és a kellemetlen testszagot. Ezen felül nem tartalmaznak allergizáló anyagokat, parabént és alkoholt. Ez szuperül hangzik, bár hozzá kell fűznöm, hogy ezek sem 100%-osan természetesek, mivel tartalmaznak illatanyagot és butánt (hajtógáz), viszont sokkal barátságosabbak, mint egy átlag dezodor, ráadásul vegán termékről van szó.


Na, de térjünk is rá a lényegre: a hatásukra. Nekem abszolút beváltak, egyáltalán nem éreztem magamon kellemetlen szagokat még a nap végén sem, egész napos frissességet biztosít. A bőröm sem pirosodott ki tőle, pedig én szinte minden dezodorra/izzadásgátlóra allergiás vagyok, de ez szuperül teljesített.


A kedvenc illatom a Care lett, de az Active is egész kellemes, bár azt nem venném újra, a Floral illata pedig szerintem kifejezetten szörnyű, de ez nyilván emberfüggő.


Összességében nagyon örülök, hogy rátaláltam ezekre a termékekre, mert tényleg nem találok negatívumot, a Care-t biztosan újra fogom venni, ha elfogy. Kellemes illatú, vegán, nagyszerűen  teljesít, ráadásul aluminium-, allergizáló anyag-, parabén- és alkoholmentes.

A termékek ára 1.099 Ft (150 ml) és elérhetőek a dm-ben, Rossmann-ban, valamint a TakemeShop webáruházban.

9/10


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts