TESZT - Avon Ultra Glazewear szájfények

Monday, June 13, 2016

Négy új pasztell árnyalattal bővültek az Avon Ultra Glazewear szájfények, amik közül én most kettőt fogok nektek bemutatni. Ezek különlegessége az, hogy kéttónusú, opálfényű pigmenteket tartalmaznak, melyek mesésen tükrözik vissza a fényt.
Egyébként én sosem voltam egy nagy szájfény rajongó, de ezeknek olyan bájos színe van, hogy muszáj volt kipróbálnom őket.
A részletekért kattints tovább!


Először is összegezve szeretnék írni a két szájfényről, hiszen ugyanabba a termékcsaládba tartoznak.
A negatívummal kezdem: átlagos a tartósságuk, és sajnos eléggé ragadnak, utóbbi pedig sokszor  zavaró tud lenni, bár én még ennek ellenére is nagyon megkedveltem ezt a két terméket.
Hatalmas pozitívum pedig, hogy valóban gyönyörű fényük van, ezáltal pedig optikailag dúsítják az ajkakat. Ha valaki oda van az extra fényes, apró csillámos szájfényekért, akkor neki ez lesz az igazi.
Fontos még kiemelnem, hogy SPF 15-ös fényvédőt tartalmaznak, ami igencsak jól jön így a nyár küszöbén, nem utolsó sorban pedig nagyon finom az illatuk, az Avon-nál minden szájra való terméknek rágó, gumicukor vagy süti illata van.


Az applikátor mérete pont megfelelő, és elegendő mennyiségű szájfényt is vesz fel.

A Pink Petal egy nagyon világos sápadt rózsaszín, ami önmagában nem igazán színezi az ajkakat, (bár így is szép) viszont bármilyen rúzst remekül feldob, ilyen célra jobbat el sem tudnék képzelni.

A Tinted Peach pedig egy lágy, barackos árnyalat, ami szintén nem az erős színezésről híres, ellenben pont elég "életet lehet" az ajkakba. :)


A szájfényeket ITT tudod megrendelni, most akciósan, 939 Ft-ért!

Újravenném-e? A Pink Petal-t igen, mert rúzsok fölé tökéletes, bármilyen rúzs átalakítható/feldobható vele.

Összességében én ajánlom kipróbálásra, mert tényleg gyönyörűek, illatosak, apró csillámosak, és szerintem még Barbie-nak sincs ilyen fényes szájfénye. :D Egyetlen hibájuk az, hogy kicsit ragadósak, ezért hét pontot kapnak a tízből.

7/10

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts