TESZT - Inecto Naturals hajolaj és hajpakolás

Thursday, August 25, 2016

Nagyon megszerettem az Inecto Naturals termékeket, eddig még egyikben sem csalódtam. Cruelty-free márka, minden egyes termék 90%-ban természetes összetevőkből áll és abszolút megfizethetőek.
Ebben a bejegyzésben két szuper hajápoló termékről olvashattok, amik gyönyörűen rendbe hozzák a töredezett, száraz hajat.

ARGÁNOLAJOS HAJOLAJ (100 ml/1399 Ft)
Ezzel a hajolajjal kezdem a tesztet, mert nagyon megszerettem, biztosan újra fogom venni, ha elfogy.
Először is a csomagolása szuper, mert egész pici, így utazáshoz is tökéletes, valamint a pumpás adagolás nagyon praktikus. Egyébként senkit ne tévesszen meg a 100 ml, mert nagyon sokáig elég lesz. Még az én hosszú hajamra is kevés kell belőle, lassan két hónapja használom minden hajmosás után, és még csak két ujjnyi fogyott el belőle.
Az állaga nyilván olajos, ezért felvitel után alaposan kezet kell mosni, de könnyen lejön, nem macerás.
A legpozitívabb dolog számomra az volt, hogy elképesztően megkönnyíti a haj kifésülését, bármilyen gubancot ki tudok bontani vele. Annyi mindent próbáltam már, de eddig még egy termék sem könnyítette meg ennyire a hajfésülést, szóval nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt.
A hatása pedig maga az álom, de tényleg. Soha semmitől nem volt még ilyen selymes, fényes és puha a hajam. Ja, és nem utolsó sorban az illata is kellemes.
10/10


ARGÁNOLAJOS HAJPAKOLÁS (150 ml/1199 Ft)
Ez ugyan egy hajpakolás, de szinte ugyanazt tudom elmondani róla, mint az olajról; szépen hidratál, selymes lesz tőle a haj, viszont kevésbé könnyíti meg a haj kifésülését, és hajpakolás lévén rajta kell hagyni 3-5 percig a hajon, majd utána kell kiöblíteni.
Ezt is bátran ajánlom, de ha valaki a kettő között hezitál, akkor szerintem inkább az olajat válassza.
9/10



Mindkét termék elérhető (kókuszos változatban is) a Tesco áruházakban, valamin a TAKEme Shop webáruházban.

Ha augusztus 31. előtt vásárolsz Inecto Naturals terméket, akkor termékenként 7 ft-tal támogatod a Noé Állatotthont. :)


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts