VÉLEMÉNY - La Roche-Posay Effaclar Duo habzó arctisztító és arckrém pattanások ellen

Thursday, January 15, 2015

Sosem volt pattanásos az arcbőröm, mivel inkább száraz bőrű vagyok, csak néha jelent meg rajta egy kettő. Decemberben viszont teljesen megőrült a bőröm, és nagyon csúnya lett. Ennek az egyik oka biztosan az, hogy rég voltam kozmetikusnál arckezelésen, (terhes lett, másra pedig nem bízom az arcom) a másik pedig valószínűleg a sok stressz. Ezért hát karácsonyra ezt a két La Roche-Posay terméket kértem, mert sok jót hallottam róluk és magáról a márkáról is, valamint azt tapasztaltam, hogy arcápolás terén a gyógyszertári termékek a leghatásosabbak.
Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor kattints tovább!

HABZÓ ARCTISZTÍTÓ GÉL ZSÍROS, ÉRZÉKENY BŐRRE (2500 Ft körül/125 ml)
Mit ígér?
Kíméletesen tisztítja meg a bőrt, a bőr érzékenységének figyelembe vételével. Eltávolítja a szennyeződéseket és a felgyülemlett faggyút. Az arcbőr tiszta és friss lesz. Szappanmentes, színezőanyag-mentes, parabénmentes, alkoholmentes.

Mi a véleményem?
Minden amit leírnak igaz. Kellően habzik és nagyon jól tisztít, minimális sminket is képes eltávolítani. Használat után hihetetlenül tisztának és frissnek érzem az arcbőröm. Az illatát a natúr szappanhoz tudnám hasonlítani.

KORREKCIÓS BŐRMEGÚJÍTÓ BŐRÁPOLÓ PROBLÉMÁS ARCBŐRRE (4.200 Ft/40 ml)
Mit ígér?
Csökkenti a bőrhibákat, kitisztítja az eltömődött pórusokat. Az akné utáni foltok ellen. 8 nap után a bőrhibák jelentősen csökkennek, 4 hét után kitisztult pórusok, egyenletes bőrfelszín. Hosszan tartó hidratálás, mattító hatás, nem ragad, nem zsíros, kiváló sminkalap.

Mi a véleményem?
Számomra nagyon meglepő volt, hogy egy ilyen krém alkalmazható pattanások ellen, mármint teljesen olyan az állaga és a fehér színe is, mint egy erős hidratáló arckrémnek. Mondjuk ezzel biztos csak én vagyok így. Egy hét után, már kezdtem látni a változásokat, már csak kisebb pattanásaim voltak néhány helyen. Így 3 hét használat után őszintén kijelenthetem, hogy csodát tett az arcommal. Egy pattanás sincs rajta, a miteszereim is eltűntek, és emellett még pihe-puha is az arcom, valóban hidratál ez a krém, amellett, hogy helyrehozza a problémás arcbőrt. Sminkalapként nem próbáltam, mert csakis esténként használom, de biztosan annak is megállná a helyét, mert pillanatok alatt beszívódik és valóban nem zsíros. Az arcom szárazabb részeire (orr, szemkörnyék) azért reggelente szükség volt hidratálókrémre.

A krém adagolása is nagyon egyszerű ezzel a csúcsos fejjel.


Összességében csakis ajánlani tudom mindkét terméket, az arckrémet főleg, mert tényleg csodát tesz a problémás arcbőrrel. Megéri ennyit kiadni rá.


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts