Instagram mix 07

Tuesday, March 3, 2015

Már egy hete nem írtam, aminek az az oka, hogy az utóbbi időben szinte be sem kapcsoltam a gépem, sőt, igazából alig voltam itthon. Rengeteg mindent el kellett intéznem, meg dolgoztam és tanultam is, ezért minden szabadidőm alvással töltöttem. Most viszont úgy néz ki, hogy újra van időm a blogra, szóval a napokban szeretném egy kicsit felpörgetni, már nagyjából tudom is, hogy milyen bejegyzések lesznek a héten. Rég volt már Instagram mix, ezért ezzel nyitom a márciust, holnap pedig a februári kedvenceimet láthatjátok majd.
Fáradt reggel / Hajnali köd még a november végi bécsi kirándulás előtt / Albertina / Vonatút


Hajózás Velencébe / Fekete cicus / Szintén Velence / Esti vonatozás

Naplemente / Még több cica / Karácsonyi ajándék / Ismét Bécs



No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts