2015-ös és örök kedvenceim

Tuesday, January 19, 2016

Ebben a bejegyzésben azokat a termékeket mutatom meg nektek, amiket mindig újraveszek, (vagy újra fogok venni) mert annyira megszerettem őket. :) Ezek közül pár terméket már 2015 előtt is imádtam, de azért a nagy részük tavaly vált kedvencemmé.
A teljes bejegyzésért kattintsatok tovább!

MAC SELECT MOISTURECOVER CACHE-CERNES - Ezt a korrektort már több, mint négy éve használom, és imádom! Azt hiszem ez az a bizonyos termék, ami tényleg örökké velem fog maradni. ITT olvashattok róla teljes bejegyzést.

MAC GÉL ÁLLAGÚ SZEMÖLDÖKFORMÁZÓ - Nem egy must have darab, de én mégis nagyon megszerettem, ahogy a korrektort, ezt is minden nap használom. ITT találjátok a teljes bejegyzést.

MAYBELLINE COLOR TATOO - A legjobb krémes szemhéjfesték, amit ismerek! Tartós, pigmentált és gyönyörű árnyalatok közül válogathatunk. Nekem három színben is megvan, (Eternal Gold, Pink Gold, Timeless Black) de biztosan be fogok még szerezni párat belőlük. Néhány világosabb árnyalat közülük akár még magában is megállja a helyét.

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL SZEMPILLASPIRÁL - 2015 elején találtam rá erre a spirálra, és ez a legjobb, amit valaha próbáltam. A L'oréal Volume Million Lashes is kiemelkedően teljesít, de ennek kedvezőbb az ára. Teljes bejegyzés ITT.

AVON RÚZSCERUZA - Erről a rúzsceruzáról nem rég volt bejegyzés a blogon, szóval még friss a szerelem, de abszolút a kedvencem, nagyon gyakran használom. Bővebben ITT olvashatsz róla.

MAYBELLINE MASTER PRECISE SZEMHÉJTUS - Nagyon örültem, mikor rátaláltam, mert korom fekete, nem folyik szét, tartós és ami a legfontosabb: könnyű vele precíz, vékony tusvonalat húzni. Az egyetlen hibája, hogy a drogériákban nem fóliázzák le ezeket a termékeket (se), pedig nagyon fontos lenne, hiszen egy szemhéjtus könnyen beszárad, nem mellesleg a felét tesztszernek használják...

MISS SPORTY KÖRÖMLAKK - Halvány gyöngyházfényű árnyalat, ezt használtam a leggyakrabban ebben az évben. Nyáron sellőszín, télen hópihe. :)

RIMMEL LONDON NAIL NURSE - Mindig ezt viszem fel alaplakknak, ez az első körömerősítő lakk, ami valamennyit segített is a körmeimen.

BOTANICUS AGYAGSZAPPAN - Isteni és tartós illat (az egész fürdőszobában ezt érezni), és álompuha bőr. Bővebben ITT olvashattok róla.

BOTANICUS SHEA VAJAS SZEMKÖRNYÉKÁPOLÓ - A borsos ára ellenére abszolút megéri, és nem csak azért, mert egy alvás alatt helyrehozza a megviselt/száraz szem alatti területet, hanem mert nagyon kevés kell belőle, tehát sokáig elég. Én ezt májusban kaptam tesztelésre, és még csak most fog elfogyni, úgyhogy biztosan újraveszem majd. Korábban már erről is írtam bővebben, IDE kattintva olvashatjátok el a részletes véleményem.

VILÁGOSHEGYI LEVENDULA TESTVAJ - Erről a termékről még nem írtam külön a blogon, de még a héten tervezek, mert maga a tökély. 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz, az illata függőséget okoz, és annyira puhává teszi a bőrt, hogy a TBS testvajai csak gyenge próbálkozásnak tűnnek emellett. Addig is ITT találtok a termékről bővebb információt.

GUCCI EAU DE TOILETTE II PARFÜM - A Calvin Klein Beauty után ez a második kedvencem, nincs ehhez hasonló illat, nőies és kifinomult, de mégis játékos egyszerre.

BIODERMA MICELLÁS VÍZ - Ezt az arctisztítót már biztosan sokan ismeritek, nem csak személyes kedvencem, de mondhatni a világé is. EBBEN a bejegyzésben az arcápolási rutinomról írtam, és erről a Bioderma termékről is részletesebben kifejtem a véleményem.


Nektek mik voltak 2015-ben a kedvenceitek? :)

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts