5 éves a blog - Szülinapi nyereményjáték!

Wednesday, January 20, 2016

Eljött ez a nap is. :) Biztosan említettem már korábban, (akár többször is) de én tényleg álmomban sem gondoltam volna még anno 13 évesen, amikor elindítottam ezt a blogot, hogy ennyi ideig ki fogok tartani mellette, azt pedig főleg nem, hogy ennyien fogtok olvasni. Semmi máshoz nem fogható érzés, amikor pozitív visszajelzéseket kapok tőletek, mindig feldobjátok a napomat. :) Nélkületek persze nem tartanék ott a bloggal, ahol tartok, és mint már említettem, rengeteg örömöt szereztetek nekem az évek alatt, úgyhogy szeretnék nektek kedveskedni egy kis aprósággal: a képen látható három terméket egy szerencsés olvasóm megnyerheti. További részletekért és a jelentkezésért kattints tovább!


Olyan termékeket válogattam össze, amiket én is használok, és imádok, így szinte biztos vagyok benne, hogy a nyertes is örömét leli majd bennük. :) Egyedül ez a Catrice körömlakk nincs meg nekem, de van hasonló árnyalatom, meg amúgy is olyan gyönyörű levendulaszíne van, hogy nem hagyhattam ott.

A csomag tartalma:
- Maybelline Color Tattoo Pink Gold árnyalatban (Ez egy gyönyörű halványrózsaszín darab, ami egymagában is megállja a helyét a szemhéjon. Ha nincs kedvem bíbelődni a sminkemmel, akkor csak ezt felkenem, és máris indulhatok. :)
- Maybelline Lash Sensational szempillaspirál (ITT már írtam róla korábban.)
- Catrice Ultimate Nail Lacquer CadiLILAC árnyalatban

Hogyan vehetsz részt a játékban?
Egy feltétel van: lájkold a blogom FB oldalát! Ezt IDE kattintva tudod megtenni, vagy a blog oldalsávjában.

Plusz esélyeket is szerezhetsz:
+1 Hagyj egy kommentet a bejegyzés alatt, amiben megírod, hogy mit szeretsz, illetve mit nem szeretsz a blogban, esetleg még azt is, hogy mik a kedvenc bejegyzéseid, miből szeretnél többet látni! Negatív kritikát nyugodtan írjatok, tényleg érdekel az őszinte véleményetek! :)
+1 Kövess Instagramon! ITT
+1 Iratkozz fel a YouTube csatornámra! ITT (Ugyan még kezdetleges a dolog, de már készülök az első sminkes videóval! :)

A játék február 20-ig tart, az ezt követő napon fogom a nyertest FB-on kihírdetni.

Sok szerencsét mindenkinek! :)

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts